irfy-ce şeyler

08 Aralık 2006

Diyarbakır'a Veda

Evet geldim ve gidiyorum Diyarbakır'dan, ama diğer gittiğim yerlerin aksine iki kelime bişey yazmadım, yazamadım burayla ilgili, kocaa 4 haftada. Bunun Diyarbakır'la ilgisi yok tabi, sebebi uzun bi süredir blogdan kopmam . Yoksa anlatılcak çok şey var aslında burayla ilgili. Son 2,5 ayda 2 yazı yazmışım sadece, onlar da söz olayımın hatırına oldu zaten. Nedense artık bi tembellik, bi boşvermişlik, bi adam sendecilik, bi bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılık var son dönemde üstümde. Hadi kısaca dağıttık biraz diyim sizin için, kafanız karışmasın. Ama şey mevzusunu kabul etmiyorum; "bak sözlendi dağıldı adam görüyo musun" falan tarzı yorumları. Öyle muhabbetler oluyo da, onun için söyliyim dedim. Sadece, bu dönemle o çakışımış oldu o kadar; yoksa söz olayının üzerimde bi etkisi olmadı. Hayat gayet güzel devam ediyo benim için.
Neyse ben şimdi yatayım. Sabah erken kalkıp yeni bi şehre doğru yelken açıcam [yok yok otobüsle gidiyorum :P ]

5 comment(s):

bak sözlendi dağıldı adam görüyo musun nıck nıck ..

By Blogger zynp, at 11.12.06  

yok yok söz bitti sıra nişana geldiya ondan bu ondan:D

By Anonymous Adsız, at 11.12.06  

Seni de görcez azey hanımcım ;)

canym sen de sus bakiym, bana da diyene de bakınız :P

By Blogger irfy, at 12.12.06  

bende diyarbakırdaydım bu aralar daha önce görseydim ofiste görüsürdük :)

By Blogger Unknown, at 4.2.07  

ofis neyin gezerdik yani korkma kolana ilac atmazdım :sirit

By Blogger Unknown, at 19.2.07  

Post a comment

<< Home